Un Canvas per l’estratègia digital del teu negoci?

Un dels objectius d’aquest Punttic és facilitar recursos tecnològics i metodològics  a les persones emprenedores que esteu iniciant el projecte empresarial tenint en compte Internet des de BON INICI!

Amb l’arribada d’Internet 3.0,han hagut molts canvis a tots nivells  revolucionant la nostra vida diària i professional.

En els  negocis, els canvis s’ha produït a nivell integral, canviant les formes de treball, el disseny de productes i serveis i la creació de valor etc… Si l’orientació al client sempre ha estat clau per al nostre model de negoci, ara en la Internet ja s’ha tornat imprescindible.

Innovació, creativitat i creació de valor per a TOTS els negocis

Cada vegada veiem com més startups i projectes emprenedors aconsegueixen trobar el seu nínxol de mercat sigui a través de nous productes o serveis. A Granollers Mercat cada vegada més persones emprendores que volen iniciar una empresa on line. Una botiga virtual, un portal de jardineria on line o una assessoria fiscal online són tres dels projectes que s’estan actualment desenvolupant.

Per definir models de negoci d’èxit calen eines metodològiques que tinguin en compte la tecnologia,  fomentin la innovació, la creativitat que centrin proposta de valor del teu producte o servei. L’ús i combinació adequada d’eines són un tàndem.

Així doncs, anem per feina!

Canvas, una eina metodològica per implementar serveis i productes digitals

Qui no ha sentit parlar del Canvas! Sens dubte, ens venen associades les paraules empresa i emprenedoria. Si, el canvas és l’eina més utilitzada pels emprenedors que venen a crear el seu negoci a Can Muntanyola.

I això és així perquè és una eina metodològica àgil, transversal i escalable que pots anar modificant a mida que evoluciona la teva empresa integrant tots aquells aspectes que són clau en cada moment

El Canvas (llençol en català) és una eina creada per Alex Osterwalder l’any 2008 i que va presentar com a tesina doctoral. 
S’estructura en dos grans blocs (ingressos i costos) que alhora es subdivideixen en 9 quadres:  1 Proposta de valor, 2. clients, 3. Canals de distribució 4. Relacions amb els clients 5. Flux d’ingressos, 6. Recursos clau 7. Activitats clau 8. Socis clau / aliats 9. Estructura de costos

Amb aquest canvas específic que hem dissenyat, podràs:

  • Definir com comunicar el teu projecte / activitat empresarial i la teva marca personal
  • Integra els punts claus per fer una transformació digital del teu negoci
  • Definir l’estructura de la informació de la teva web
  • Fer una bona subcontractació del servei de disseny i desenvolupament de la web

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

w

S'està connectant a %s