Nova data! 31 de gener
Billage: Factura, projectes i comercialitza la teva empresa
Aprofitem la ben entesa per conèixer al seu CEO i fundador Antoni Guitart, enginyer informàtic i emprenedor nat!
Equip de Billage.es , Antoni Guitart (dreta de la imatge) compagina aquesta empresa amb d’altres dues més DMS (consultoria informàtica) i Aldextra.com Workforce intelligence). A la tercera posició Jordi Arnau sales Development Representative at Billage
P. Antoni, explica’ns com va néixer Billage.es?
Billage va néixer del propi dolor dels fundadors davant la manca d’eines fácils i útils per gestionar petits negocis. M’explico, vam veure que el petit empresari que vol gestionar el seu negoci amb eines de software tenia 2 opcions:
- Fer servir solucions cares i complexes
- Fer servir solucions econòmiques però massa simples
És a dir, no hi havia solucions econòmiques, fàcils d’usar i adaptades a les necessitats del petit empresari.
Un dels conceptes més importants que vam voler implementar a Billage i, que en el Fons és el SEU ADN, va ser que la informació havia de fluir.
És a dir, tradicionalment, s’ha dissenyat el software compartimentant les funcionalitats o mòduls des del punt de vista funcional de l’empresa (vendes, marketing, administració, comptabilitat, etc..) però a l’empresa petita aquest paradigma no funciona. Per exemple, en el cicle de vida, una oportunitat de negoci des de que es neix fins que es factura a billage hi participen rols com: comercial, marketing, administració. Si tens una oportunitat, fes una oferta. Si guanyes una oportunitat, factúra-la! Si ja tens la factura, comença el projecte! Fent un click, aquest és el concepte de fluïdesa a billage.
P. Dels tres serveis (comercial, facturació i gestió de projectes) que oferiu, quina és el més utilitzen el vostres clients?
És el més utilitzat és facturació, per la senzilla raó de que totes les empreses han de facturar. 😉
No obstant, últimament està incrementant molt l’ús de la gestió de tasques i projectes. Precisament perquè hem implementant moltes millores per facilitar-ne l’adopció.
P. La gestió de projectes és clau en la productivitat. Ens podeu explicar com l’apliquen els vostres clients? Funcionaven així abans d’utilitzar billage?
Per empreses de serveis, especialment les que facturen projectes, és vital tenir un control de les hores dedicades a cada tasca i projecte. En cas contrari, no es pot saber objectivament si el projecte és un èxit o no. La nostra experiència ens ha dit que hi ha 3 nivells de maduresa respecte a la digitalització del procés de gestió de projectes i tasques:
- Nivell bàsic: fan servir una eina per saber el to-do. És a dir, per saber quines tasques s’han de fer i per quina persona
- Nivell mitjà: imputen hores a cada tasca per poder saber a on va el temps
- Nivell billage: poden imputar hores amb preu de cost i venda per poder facturar automàticament
És a dir, amb billage els nostres clients, de forma natural, poden convertir temps en factures. Quan veiem clients que en poc temps treballen d’aquesta forma ens dóna molta satisfacció.
P. Arribem a la factura electrònica, amb quina plataforma treballeu?
Treballem amb facturae. No obstant, la realitat és que encara es fa servir poc per part dels nostres clients.
P. Una de les claus d’èxit en els CRM és el d’integració amb aplicacions terceres. Per quan tindreu previst la integració amb Mailchimp, Drive, Typeform
Exacte! Tenim un pla estratègic per fer integracions amb tercers. Volem convertir Billage en un autèntic Hub de gestió per petits empresaris que faciliti el treball col·laboratiu i augmenti la productivitat. Aquest mes publicarem la integració amb Google Calendar i a continuació farem la integració amb Stripe per permetre que els nostres clients puguin cobrar abans les seves factures.
Billage: Factura, gestiona projectes i comercialitza la teva empresa
18 d’octubre, de 9.30 a 13.30 h