Activitats de desembre, tanquem l’any!

 

Jornada d’Internet Social 24 de novembre Xarxa Punt tic

Novembre, Barcelona la capital de la industria Mobile
Deixem un novembre clau pel que fa al sector tecnològic, esmenarem els principals events.

El tret de sortida el va donar Barcelona amb el BigData Congress 2015, els dies 4 i 5 de novembre seguit de la Smart City Expo. El tancament va anar a càrrec de @eurecat amb l’Eurecat Mobile Forum

Pel que fa a la xarxa Punt Tic vam realitzar la jornada anual de @internetsocial amb el tema central: l’apoderament digital i la nova economia del coneixement

 

Jose Ma del Valle – Director de Clark Modet & C a Catalunya

Activitat al Punt Tic de Can Muntanyola
Els tallers del mes passat van ser tot un èxit! Repetim el taller de Mailchimp  2 el dia 22 de desembre ja que van quedar una llista d’espera prou llarga.
En la jornada d’Ets digital? “Com protegir la teva App?  Van assistir 8 empreses del sector TIC de Granollers i municipis veïns.
Molta informació i un públic molt interessat que va proposar 2 noves jornades: una segona edició de protecció intel·lectual i aplicacions mòbils i, una relacionada amb la protecció de dades i comerç electrònic. Ja us avisarem quan tinguem dates.

El Servei Local d’Ocupació a través del projecte Ponts a la Feina ha finalitzat el curs de competències digitals amb 12 alumnes.

 

Servei de dinamització digital al Punt Tic de Can Muntanyola

Recursos i informació
Tenim disponible la presentació de Mailchimp, nivell 2. Esperem en breu, dedicar un post a la jornada de “Com protegir la nostra app? , el tema s’ho mereix!

Recordeu que teniu les presentacions dels tallers Punt Tic disponibles a la plataforma  Slideshare

Servei de dinamització
Aquest mes el servei de dinamització del Punt Tic ha atès a 3 persones emprenedores. Si tens alguna consulta demana hora, aquí en aquest enllaç!


Calendari Desembre

11/12/2015 Taller de 3 h
Com planificar una web d’empresa de forma efectiva
Vols canviar la web? Tingues clar els nous canvis
Empresa i emprenedoria
Itinerari 1 – Estratègia digital

14/12/2015. Taller de 3 h
Networking ONLINE i OFFLINE 
Crea i consolida contactes de forma fàcilment
Punt Tic – Ets digital?

18/12/15 Taller de 4 h
Concursos, cupons i sorteigs com a estratègia de màrqueting
Utilitzant els concursos, cupons i els sortejos a Facebook, Twitter i Instagram i viralitat en el teu negoci
Itinerari 2 – Eines TIC

22/11/2015 Taller 3 h
Mailchimp 2: Optimitza l’enviament dels teus butlletins
Treu profit a les teves campanyes d’email-màrqueting
Itinerari 2 – Eines TIC

 

 

 

Publicat per Núria Lloret

Dinamitzadora digital al Punttic Muntanyola Emprenedoria Granollers

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: