Taller: Concursos, cupons i sorteigs com a estratègia de Marketing

Utilitzant els concursos, cupons i els sorteigs a Facebook, twitter i Instagram i viralitat en el teu negoci

Aquest taller pertany a l’itinerari 2: Eines TIC
Docent: Emili Rodríguez – Coaching Tecnológico
Dirigit a:  comerciants i persones emprenedores

Programa

  • Concursos amb aplicació i sense:avantatges i incovenients
  • Què cal tenir en compte abans de fer-ho: bases legals i regles del joc
  • Tipus d’aplicacions per fer concursos, cupons i sorteigs
  • EasyPromos a la pràctica, com fer: sorteigs, concursos i cupons
  • Exemples inspiradors

Presentació i documentació del taller

 

Publicat per Núria Lloret

Dinamitzadora digital al Punttic Muntanyola Emprenedoria Granollers

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

%d bloggers like this: